Zbuduj silną markę pracodawcy i przyciągnij odpowiednich kandydatów.

Pobierz raport Indeed “Employer Branding 2022:
Jak zmieniają się priorytety pracowników”.
Pobierz raport
Przesyłając swoje dane, potwierdzasz, że będą one przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności i Warunkami firmy Indeed
Możesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości marketingowych, klikając link rezygnacji z subskrypcji podany w każdej z naszych wiadomości lub w dowolnym momencie, aktualizując stronę preferencji e-mail. Powiadom dzwoniącego, jeśli nie chcesz otrzymywać dalszych połączeń telefonicznych.
Na rynku pracy trwa ostra walka o odpowiednich kandydatów. Dotychczasowe strategie employer brandingu i rekrutacji, zbudowane na podstawie całych lat doświadczeń i informacji zwrotnej, mogą okazać się nieskuteczne w obliczu nowego obrazu świata pracy oraz rewolucyjnych zmian w oczekiwaniach pracowników.
Czy wiesz, że:
Polski rynek pracy przeżywa niesamowite odrodzenie – największe w UE i drugie na świecie.
Dla 69% poszukujących pracy reputacja firmy ma znaczący wpływ na decyzję, czy przyjąć ofertę pracy.
Silna marka pracodawcy może usprawnić Twoje działania rekrutacyjne, oraz może zapewnić większy ruch na stronie i responsywność na każdą reklamę. W rezultacie możesz uzyskać większą liczbę aplikujących na każde stanowisko.
Pobierz raport “Employer Branding 2022”
przygotowany przez Indeed, światowego lidera w branży rekrutacyjnej, na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród 100 osób podejmujących decyzje o rekrutacji w polskich firmach i dowiedz się:
Ewolucja marki
Tak może ewoluować Twoja marka pracodawcy, aby sprostać nowym oczekiwaniom pracowników i zyskać przewagę w walce o odpowiednich kandydatów;
Strategia wspierająca
jakie strategie wspierające promocję marki pracodawcy są najskuteczniejsze według polskich firm biorących udział w badaniu;
Komunikacja oferty
jak zakomunikować swoją ofertę oraz działania z zakresu employer brandingu, aby przyciągnąć kandydatów, którzy dziś szukają pracy.